Ambalaj ve Etiket Tasarımı Insert ve Föy Tasarımı Broşür Tasarımı Gazete ve Dergi İlan Tasarımı Katalog Tasarımı Kurumsal Kimlik Tasarımı Profesyonel Logo Tasarımı Kampanya Reklam Grafik Tasarımı Dizayn Web Tasarım Matbaa Dijital Baskı Fiyat Teklif

Ambalaj ve Etiket Tasarımı

MAMOKA Yaratıcı Atölye ekibi olarak, firmanızın tüm işlerinde kullanacağı ambalaj ve etiket tasarımlarını "sizlerden müşterinize giden bir mektup" edasıyla işliyor, kurumsal kimliğinize uygun kaliteli ve etkin tasarımla buluşturuyoruz. Çünkü bizler tanıtımda sektörün tüm trendlerini takip ediyor, üretiyoruz.

AMBALAJ VE ETİKET TASARIMI NASIL OLMALI?

ambalaj1
KULLANIŞLI OLMALI
Ambalaj ya da etiket tasarımlarında öncelikle hedef, üretici veyahut tüketici açısından kullanımı günlük hayatının içerisindeymiş izlenimi vermesidir. Çünkü Hayatin rutini içerinde yer almaya hazır ürünler beraberinde tutkuyu da getirir.

ambalaj2

ÇEVRECİ OLMALI
Strateji ve üretim safhalarında çevreci hassasiyetlerle yaklaşılan, üzerinde tüm ciddi mesai harcanan değerler hep bir adım öndedir. Çevreci, doğa dostu tasarımlar da hem dünyaya bırakılan karbon ayak izlerini küçültür hem de gösterilen farkındalığın karşılığını kullanıcılar nezdinde katbekat verir.

ambalaj3

AYIRT EDİLEBİLMELİ
Ambalaj ve etiket tasarımlarında vurucu etki basitlik, sadelik ve kullanıcı odaklı olmasından geçer. Rakiplerinden ayrılma ve farklı bir noktada konumlanma ise tasarım ve üretim safhalarının ortak stratejiyle yürütülmesinden geçer.

AMBALAJ VE ETİKET TASARIM SÜRECİ


SEKTÖR ANALİZİ
Öncelikle sizlerden sektörünüzü, çalışma alanlarınızı, ihtiyaçlarınızı ve çalışma prensiplerinize dair misyon ve vizyonunuzu dinleriz. Sizleri ayrıntılı tanıyıp birinci elden dinledikten sonra sektör değerlendirmesi ve konumlandırma için detaylı analizler yaparız.

TASARIM ELEMANLARININ BELİRLENMESİ
Ambalaj ya da etiketin tek ürün ya da seri ürünlerde kullanım durumları gibi tasarımı direk etkileyen unsurları çıkartır; tasarımda yer alacak teknik ve kanuni yükümlülükleri sıralar, sizlerle paylaşarak onay alırız.

SEKTÖRE VE KURUMSAL KİMLİĞE GÖRE TASARIM
Ambalaj ya da etiket tasarımında iki önemli kriter göz önünde bulundurulmalı. Birincisi yapılacak çalışmanın sektörde yenilikçi görünerek sakil bir duruş yansıtmaması diğeri ise markanın kurum kültürünü idame ettirici öğelere yer vermesidir. Çünkü amaç ambalaj ya da etiketin marka kurum kültürüyle birlikte düşünülmesi ve algılanmasıdır.